12 Haziran 2012 Salı

bir sus be teyze ...
Bugün kalktım , elimi yüzümü yıkadım sonra kafamda bir ampul parladı . dedim ; " oğlum kalk bir anneannene git kadıncağız yaşlı bir uğra ne olacak , alırsın kardeşini de oynar oralarda felan " ay demez olaydım gittim işte indik apartmanın önüne kardeşim bir mutlu oldu paten falan kayıyor anneannemle oturuyoruz bir teyze geldi neyse ikinci teyze derken 5 -6 teyze toplandı . Birde agacım hepsinin mi bir rumuzu olur laz fatma , elmas hanım , deli Rukiye . Evlat olsalar çekilmezler hani . sonra biri dedi "bu çocuk düşer " dedim "teyzem olurmu biliyo o bu şeyleri " teyze birden coştu " 8 çocuk büyüttüm ben , sus gonuşma , agzıni yüzini gırsın bu bebede gör sen " ben işte "yok teyze " dedikçe kadın dahada coşuyor ama her cümlesi "ben 8 çocuk büyüttüm"le başlıyordu . içimden diyorum "seninde sekiz çocuğunun da , tövbe , al 8 çocuğunu , " neyse kadın baktım susmuyo dedim "anneanne bize musade biz kaçalım ". kadın anladı her halde rahatsız olduğumu " ben sekiz çocuk büyüttüm böyle efendisini görmedim " felan diyorduda kurtarmadı . onca laf eden sen değilmiydin yahu . bir bırak kesin sırf anneannemle arası açılmasın diyedir . Ama sadet olarak şu bir gerçek insan yaşlandıkça çocuklaşıyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder