11 Haziran 2012 Pazartesi

evet madem blog açtık bu beni seviyorum  nedir bir açıklamak lazım değil mi? zaten graffiti ile az çok ilgisi olanların telefon kulübelerinde gördüğü bu etiket herhangi bir hip-hop kültürüne sahip herif gibi benimde ilgimi çekti ;iyi laf . Neyse yahu sizde anladınız zaten , burada her blog gibi benim düşüncelerimi okuyacaksınız . Bu olayın en iyi yanıdır bu; bir herif vardır yada hatun anlatır çünkü elinden başka bir şey gelmiyordur; ve diğerleride dinler çünkü anlatılanlarda kendini bulmak yahut gözünde canlandırmak ap ayrı bir zevktir . Artık hep burdayım bu başlangıç yazım olsun :)

2 yorum:

  1. hem artık hep buradayım diyorsun hem de yazmıyorsun... nasıl bir beni seviyorum halidir bu :)

    YanıtlaSil
  2. batero da ne demek... hani sen ben böyle kelime doğrulama sorunca sorardın ya ;) o bakımdan...

    YanıtlaSil